[Epitesz-barkacs] v.o.mm

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Dec. 22., Sze, 18:26:27 CET

Palasik Sandor  <palasik at mail.datanet.hu> 2010.12.22. 14:03:24 +1h-kor írta:

> Amilyen pontosan szemre le tudja olvasni 300 mm vizet akármilyen csőben,
> annyit nem változik a víz sűrűsége szobahőmérséklet környékén.

elvileg 30mbar kellene a gázfőzőlap PBgázos fúvókáihoz, hogy úgy menjen,
ahogy kell.
( szerencsére a vezetékes gáz pillanatnyi nyomásától független vagyok )

bevallom, hogy ha 300mm helyett csak 298mm-t fogok látni, még tudok rajta
csavarni, mert a PB gázzal a vezetékes gáztól független vagyok még
karácsonykor is