[Epitesz-barkacs] bemarasos ablakszigeteles

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Dec. 27., H, 10:33:41 CET

Hofferek Attila wrote:

> olvastam a regi gerebtokos ablakok utolagos szigeteleserol, hogy
> korbe, ajtonal a tokba, ablaknal a szarnyba bemarnak egy nutot, es
> szilikongumi szigetelocsikot tesznek be. Ehhez hol lehet kapni gumit,
> es milyen maro valo?

Anélkül, hogy jártas lennék a témában, érdekeset találtam (mert engem is
érdekel):

http://www.szjmuhely.hu/Utolagos_ablakszigeteles_sved_technologiaval/Sved_bemarasos_technologia.html

Innen aztán a "svéd bemarásos technológia" szöveget beírva a gugliba jön még egy
halom cég, amelyik ezt csinálja. Viszont a szilikongumi profilra nem találtam jó
keresőszót, mert az a gyanúm, hogy ezek a jópárezer Ft/m-es árak ugyan
érthetőek, mert meg kell élnie annak, aki ezt megcsinálja a helyszínen, de a
gumiprofil maga biztos, hogy jóval olcsóbb, és mérne tudná ezt egy felkészültebb
emberke maga megcsinálni, nemde?

Szóval, ha megtaláltad a gumiprofilt vagy az árát, a beszerzési helyét, ne tarts
magadban!