[Epitesz-barkacs] PBgaz fejlemeny

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Dec. 29., Sze, 00:20:07 CET

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2010.12.28. 17:55:09 +1h-kor írta:

> hagyd a csudába nem érdemes ezeknek... hiszen nekik jól van így ahogy van.
> tudod az egyik filmben láttam-hallottam.
>
> Jézus krisztus ezekért halt meg a kereszten.
> Megérte ?

hááát, igen, valóban vigyázni kell arra, hogy ez nehogy
"küldetéstudatba" csapjon át,
--------------
elmeorvosoknak szóló szakkönyvben
DSM-IV-TR esettanulmányok 2. kötet -ben
ISBN: 978 963 9771 02 4

Isteni küldetés: A szkizofrénia integrált pszichoedukációs kezelése
Helle Thornig, Ph.D., L.CS. W.
(Mentális betegségek osztályozási rendszere)
---------------
és mindezek ellenére a "küldetésüket" hangoztatják
pl.
Magyar Orvosi Kamara küldetése
101 Siker Akadémia küldetése
és a "   .gov.hu" végű minisztériumoknak is,
vagy pl. a "FKF Zrt" (pl. utcaseprők) küldetése

Vezetéstudományi Intézet: Intézetünk - Küldetésünk, filozófiánk
A Budapesti Corvinus Egyetem Vezetéstudományi Intézetének honlapja

tehát magasszintű a  szkizofrénia.....

a "küldetésünk" szóra rákeresve  222 000 találat,

a "szent küldetésünk" szókombinációra rákeresve  240 találat,

pl. ilyen is van közte:
Szent küldetésünk van: szórakozunk azok helyett, akik nem tehetik.
Mottója: "Elvinni a Sziget-élményt a kisebb vidéki háztartásokba is".