[Epitesz-barkacs] PBgaz fejlemeny

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Dec. 29., Sze, 09:45:38 CET

gyapo  <gyapo at freemail.hu> 2010.12.29. 08:16:44 +1h-kor írta:

> Egyetertek azzal, hogy 11.5 kg az 11.5 kg legyen.
> Hozzatennem, hogy amikor mar nem akar egni a disznoporzsolo, mert mar
> nincs akkora nyomas, akkor is lotyog az aljan a folyadek.
> Fejreallitottam, es kiengedtem, kb. fel litert, es -18 fokra hult le,
> gondolom nagyreszt butan, vagy meg nehezebb szenhidrogenek. A fel
> liter lehet vagy 25 deka, tehat a kezdeti 11.5 kg toltes sem
> hasznalhato fel 100 %-ig, erdemes megmerni a palackot kiurules utan
> is, hatha nem csak 10 deka a hiany.

az utóbbi 4 évben nálam 1gr  kiurulesihiány sincs, mert
kb utolsó 1 - 2kg gáz idejében
van egy 30literes fazék, abban 40-50fokig melegedő vízbe
állítom a palackot, és a butángáz így teljesen kiég

ha (vezetékes gáz nélküli helyen) gázpalackról megy a
fűtés vagy a fürdővízmelegítés, (korábban szieszta)
akkor 1 - 2 - 3 naponként gázcseréért szaladgálni
sem örömünnep, és ilyenkor a "tűrőképesség"
is nagyon lecsökken :-(

a faluban 23kg-os palackcsere sincs, csak 11,5-ös,
szóval kerékpárral hurcolgatni -12celsiuson nem élvezet
a 11,5kg-osat sem