[Epitesz-barkacs] OT: alacsony hofoku sutes

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2010. Dec. 30., Cs, 15:26:58 CET

Köszönöm, ott követtem el a hibát, hogy a tartalmi keresésben behozott
levelek közül az "[Epitesz-barkacs]palmatex erosragasztó kérdés ?
/izsi-izsi" tárgyúakat már nem olvastam el :). Sajnos még nem mindenben
világos a dolog, ezért szepygabit közvetlenül is megkeresem.

Üdv és B.Ú.É.K. mindenkinek
pi