[Epitesz-barkacs] PBgaz fejlemeny

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Dec. 30., Cs, 20:11:43 CET

Hofferek Attila wrote:

> Nem is tudom mikor láttam utoljára bp kutat.

Mert nincsenek is. Ezt találtam:

1991-ben adták át az elso teljesen egészében BP tulajdonban lévo kutat. A
következo két évben a korábban ÁFOR tulajdonban lévo kutak ketto kivételével
átkerültek a BP tulajdonába. A kutak száma idoközben 28-ra növekedett és noha
nem volt igazán sok BP kút, kedvezo elhelyezkedésük és a kimagasló
szolgáltatásnak és kiszolgálásnak köszönhetoen igen népszeruek voltak hazánkban.
1998-ban kizárólag üzleti megfontolásból az összes töltoállomást értékesítették
az osztrák OMV-nek.

http://www.bp.com/sectiongenericarticle.do?categoryId=9003788&contentId=7007155

Ugyanakkor a castrol termékeknek is az ő nevükhőz kötődik, ezt se tudtam.

Innentől már gyanús, hogy nem ők vettek aral kutakat sem, de ehhez már nem volt
sok kanalam guglizni.