[Epitesz-barkacs] off-kis csiszolo

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Feb. 1., H, 08:25:14 CET

ha van 3.0-as patronod, akkor ok!

vajk

________________________________
From: jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>
To: Amatőr építészek és barkácsolók klubja <epitesz at lists.javaforum.hu>
Sent: Sun, 31 January, 2010 23:55:43
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] off-kis csiszolo

vajk fekete wrote:
> eddig meg nem hangzott el, ezert megjegyeznem:
>
> a cucc nem 3mm vastag, hanem 1/8 col.
>
> vannak kinai 3mm-esek is, arrol lehet felismerni, hogy tonkreteszed a patront mire
> annyira meghuzod hogy megfogja.

Ez nem ilyen egyszerű.
Vannak tetőtől talpig vidia fúróim. A 0,8-as meg 0,9-es az 3,15mm-es, fölötte 1,2-ig 2,98mm.
És a proxxonhoz van is 6 féle patron, a legnagyobb épp a 3,15-höz jó, a 2,98-ashoz az utána következő.

A tartójára rá van írva a sor: 1,0  1,5  2,0  2,4  3,0  3,2

Na meg van egy rendes kis 3 pofás tokmány, azzal szoktam a kevésbé precíz munkákhoz való acélfúrókat megfogni.