[Epitesz-barkacs] kollektor es glikol kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 1., H, 13:16:38 CET

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2010.02.01. 12:32:04 +1h-kor írta:

> Na az meg a másik, nekem a szinesítés szagosítás jutott az eszembe, de

állítólag adott a szinesítés (talán zöld)

> ha pl a két rendszer (hálózati víz, kollektor primerkör) közt
> meghatározható a min. nyomás, akkor automata riasztó is készíthető
> viszonylag egyszerűen.

mondjuk, hogy a glikolos rendszerben sem csinálnék nagyon zárt rendszert
inkább egy nyitott tágulásira gondoltam

inkább a szineződés figyelése izgat, a barlangokból kijövő vizet (hogy melyik
patakból jön) szoktak szinezni, talán ezt lehetne érzékelni

persze engedélyezi a  2/2005. (I. 11.) FVM rendelet a Magyar Élelmiszerkönyv
is a használatát :-(  igaz, hogy minimálisan a regenerált cellulózfilmeknél

de ennek ellenére örülnék, ha észrevenném