[Epitesz-barkacs] kollektor es glikol kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 1., H, 15:42:09 CET

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2010.02.01. 14:05:05 +1h-kor írta:

> Szervusz Mágus!

> Nyitott rendszerből kipárolog az ammónia, és oda a jelzőkészség.
> Persze ha valami nem illékony elektrolitot használsz, azzal nem lesz
> gond. Persze ez csak ötlet, nagyon ki kell találni.

igazából ezt szeretnénm elkerülni

Ezért célszerű az üzemi nyomást 4-5 bar értékre beállítani. Így az általánosan

alkalmazott fagyálló folyadék-víz keverék forráspontja 170 °C körüli érték
lesz.
Ekkor a beépített biztonsági szelep lefúvási nyomása 6 bar, az összes
szerkezeti elemet ennek megfelelően kell kiválasztani.

forrás:  http://www.foek.hu/korkep/megujulo/2-1-1-3-3-d.html
-------
az én olvasatomban 6bar-os lefúvatásos rendszer többször romolhatna el,
mint egy kisnyomású,  max. 0,5baros
mert 6bar esetén:

------
... és ekkor is rendszeresen ellenőrizni kell, hogy meghibásodás esetén a
fagyálló folyadék az ivóvíz hálózatba ne kerülhessen be. A fagyállós rendszer
feltöltése, ürítése és időszakonkénti ellenőrzése nagy körültekintést igényel.

forrás:  http://www.foek.hu/korkep/megujulo/2-1-1-3-3-d.html
------

A kisnyomású  max. 0,5baros  gőz pl. ideális fűtőközege a főzőüstöknek. ...