[Epitesz-barkacs] kollektor es glikol kerdes

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2010. Feb. 1., H, 17:07:21 CET

Még mindig azt mondom, hogy ha havi 3 ezresből meg van a HMV-d
(gázbojlerrel), csak az fogjon napkollektorozásba, aki nagyon ki van
bélelve anyagilag, és baromi környezettudatos, és jut rá jó sok ideje.
Most arra nem emlékszem, hogy Mágusnál van-e gáz egyáltalán, de
villanybojlerrel sem egy katasztrófa.

Mondjuk környezettudatos megoldás lehet a fatüzelésű bojler is.

Gábor