[Epitesz-barkacs] agyament cuccok a lidiliben

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Feb. 2., K, 12:34:13 CET

a kezembe került ennek a német lidilinek az újságja és benne mindjárt 2db
kb. villanyírógép (villa nyíró gép) típusú marhaság.

1. flexibilis porszívófej
ez úgy alapban nem lenne hülyeség, de a reklám képen egy számítógép
billentyűzetet porszívóznak vele. (namost én ezt úgy szoktam csinálni, hogy
felfordítom a billentyűzetet és néhányszor megrázogatom... )
az egész egy kb. 50 cm-es hajlékony csődarab a végén valószínűleg valami
lapos 20 ft-ból fröccsönött véggel.
mindez 799 ft és tárolhatsz egy újabb modernkori kacatot.
azt azprócska dolgot most ne is vegyük figyelembe, hogy már minden
porszívóhoz adnak lapított csővéget is és alapban minden porszívónak
flexibilis csöve van.

2. ruha hajtogató lap
hú ez az igazi csúcstechnika.... rá teszel egy rövid újjú inget és 3
hajtással összehajtod. ez a technika valami félelmetes.
kár, hogy nem írja az újság, hogy a hosszú újjú ingekre már nem alkalmas.
és persze a gombokat is kézzel kell begombolni...
a cucc egy 50*70 cm-es kilyuggatott műanyag lap amit 1/3, 2/3 résznél össze
lehet hajtani plussz a középső részt még félbe is.
mindez 999 ft és tárolhatsz egy újabb modernkori kacatot.

mind a kettő persze a gyártónak a lidilinek biztosan nagyon kifizetődő...

zsolt