[Epitesz-barkacs] Idokep PRO Re: kamu-back

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 2., K, 18:08:51 CET

Mágus Bérprogram Demo   <magus.demo at dpg.hu> 2010.02.02. 17:43:17 +1h-kor írta:

> Mágus Bérprogram Demo   <magus.demo at dpg.hu> 2010.02.02. 17:25:48 +1h-kor

> geotagged geo:lat=47.405379 geo:lon=19.202342
>
> mondjuk ezt megtaláltam,
> http://www.gorissen.info/Pierre/maps/googleMapLocation.php?lat=47.000000&lon
> =1
> 9.000000
>
> de a tengerszint felettit hol találom meg??

csak valami hozzávetőlegeset:
kb 138 - 145m között

A Gilice téri magaslat 138 m
A kerület legmagasabb pontja a X., XVII. és XVIII. kerület hármas határpontja
145 m

~~~~~~~~~
Domborzata
A XVIII. kerület a Duna bal partján terül el, a pesti síkság része, bár nem
teljesen sík. Felszíne kelet felé emelkedik. A kerület legmagasabb pontja a
X., XVII. és XVIII. kerület hármas határpontja 145 m tengerszint feletti
magassággal, mely a Várhegy szintjét nem éri el. A Gilice téri magaslat 138 m.
A legalacsonyabban fekvő részek a Nagykőrösi út és Méta utca keresztezésénél
115 m magasan fekszenek. (A Duna 0 vízszintje 95 m tengerszint feletti
magasságnak felel meg az Adria felett.)

http://www.bp18.hu/kerulet/tortenet/