[Epitesz-barkacs] Idokep PRO Re: kamu-back

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 3., Sze, 15:52:22 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.02.03. 14:15:15 +1h-kor írta:

> A google earth szerint az egész környék valahol 130-135m között kell
> legyen.

most jöttem rá, hogy a kerületi önkorminál van egy csatornázással is
foglalkozó
ügyintéző (mélyépítős mérnöknő) akinél úgyis meg akarom tudni, hogyan áll az
utca "csatornamentesítése" (kb 25 évvel ezelőtt volt a "pár éven belül")
és ott rákérdezek az utca útszint magasságára, mint tervezési segédadatra...

mondjuk majdnem mindegy lenne, hogy az 130 vagy 140m, mert a Duna nullája
is 95m-en van, szóval Noé bárkáját nem kell elkészítenem :-) ha a klíma
miatt az óceánok szintje emelkedne, akkor sem

csak érdekelne, hogy az Időkép PRO ezzel a magasságadattal mit számol(na)?