[Epitesz-barkacs] Idokep PRO Re: kamu-back

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Feb. 3., Sze, 17:23:19 CET

gyapo wrote:
> Ja, es a mapedit+turistautak kombot is ajanlom, ingyenes, kicsi,
> gyors, es naprakesz, allandoan fejlesztik, pontositjak. En is tettem

Most nézem, hogy ilyen témák vannak itt.
Ez alkalmas arra, hogy egyes konkrét helyek (utcán adott pontok, lejtők
alja-teteje...) valamihez mért magasságát meg lehessen állapítani? Pont
arra lenne jó, hogy ha arra járok, utólag lássam a szintkülönbségeket.
Sajnos a google earth simán 3 méterrel elintéz egy akár 20m-es
szintkülönbséget. :)

Hol is van ez a mapedit? (Jó, ezt még meg tudom találni). Hogy kell
használni? Alkalmas arra, amit fent vázoltam?