[Epitesz-barkacs] OFF felig

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Feb. 4., Cs, 10:45:21 CET

nem jol latod. a linkelt forumban egy halom iszonyat laikus beszelget, akiknek soha nem volt forrasztopaka a kezukben.

az utolso elotti hozzaszolasban jonathan elmagyarazza a szakmai reszet a dolognak, es ott veget is er a forum.

a rovid osszefoglalo: baromira nem egyszeru, draga alkatreszek es komoly szakertelem kellenek hozza, es akkor is nagy az esely hogy nem jon ossze.

tobb komolyan hozzaert embert is lattam mar, aki nekiallt, es amikor megertette, akkor feladta.

vajk