[Epitesz-barkacs] OFF felig

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Feb. 4., Cs, 10:48:41 CET

a csavo meghagyta az egesz laptopot csak atdobozolta. halozaton ossze van kotve az igazi gepevel, es egy szoftvert hasznal, ami a halozaton kuldi a kepet a laptopra. a laptopon (amit o onkenyesen monitornak nevez) linux fut.

"Once the monitor has booted Knoppix off of its CD, A program called
MaxiVistaViewer (running under wine) takes over.  The main system picks
up the Viewer off the network, and with MaxiVIsta Server, creates the
equivalent of a super fast RDP."

vajk