[Epitesz-barkacs] fűtés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Feb. 4., Cs, 17:48:34 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> pedig a prototípust már le is gyártották:
> "Magyarországi viszonteladói és üzemeltetési jogra tettem ígéretet egy
> cégnek és egy kisvállalkozónak, mert a prototípus építésben segítettek"
>
> ezek szerint ök sem gerjedtek be

Szerintem a gyártók (tulajok) általában baromi nehezen látnak át elméleti,
fizikai folyamatokat, összefüggéseket. Simán el tudom képzelni, hogy csak
ilyesmi van a dolog mögött. Jó lenne megismerni az egészet akár úgy is,
hogy aláír az ember egy titoktartási szerzõdést pl.

Tényleg lehet baromság is. Volt egy öreg ismerõsöm, ha még él, akkor
nagyon öreg lehet, akinek volt egy motorelképzelése, amiben a mágnesek
egypólusúak voltak vagy ilyesmi. Sokat magyarázta nekem akkor, amikor
abban a gyárban kezdõ mérnök voltam, de igencsak alapelvi problémái voltak
az emberkének. Õ is mindenféle szabadalommal meg már majdnem ígymegúgy
jött, és eléggé le lettem nullázva, amikor próbáltam elmondani, hogy az
márpedig úgy nem lesz jó, nem mûködik. Aztán hagytam a fenébe.

hjozsi