[Epitesz-barkacs] fűtés

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2010. Feb. 5., P, 04:21:03 CET

Sziasztok!

Egy idõben én is olvasgattam ott. Hogy is mondjam? Elkedvetlenedtem
tõle.

Van, aki még fingani se tud anélkül, hogy ne csináljon belõle
szabadalmat.

Mûszaki emberek lépten-nyomon megoldandó feladatokba ütköznek, és a
többségüket meg is oldják. Általában eszükbe nem jut, hogy a megoldás
több, mint a szaktudásuk és a józan eszük használata. Ez az életük.

Vannak aztán néhányan, akik annyira megörülnek saját sikerüknek, hogy
mindjárt levédetik, pénzt és idõt nem kímélve, mert olyan jól esik
elmondani, hogy nekik már x+1 szabadalmuk van ...

Aztán vannak néhányan akik valóban fineszesek, szabadalmi leírások
tömegét nyújtják be, és sasszemmel vizsgálják maguk körül a világot,
hol találnak olyan megvalósítást, amibõl sápot lehet majd húzni. Jól
fizetett ügyvédek segítségével lehetõleg nagy cégek termékeibe kötnek
bele, és egészen jól kijönnek belõle.

Üdv
pi