[Epitesz-barkacs] legcsonk

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 5., P, 20:39:46 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.02.05. 19:39:58 +1h-kor írta:

> Még valami.
>
> Nyilván ez a kazán nem tökéletes, valszeg likas rosszabb esetben a tűztér
> felé.
>
> Ezért az a célszerű, ha a betáp levegőt nyomó venti kis túlnyomást hoz
> létre a hajdani víztérben. Így az esetleges lyukon inkább a lakás levegője
> megy a tűztér felé, mint fordítva.
>
> Egy kis számítás a max szükséges légáramra, ha a tűz mondjuk épp 20kW-os
> (hosszabb-rövidebb ideig):

hát sajnos 5kW-nál jobban nem lehetett terhelni, mert csak 100-as vascső volt
a kéménycsőcsonk :-(   mivel ez volt a valódi oka, ami miatt a készítője is
kiselejtezte :-(

ezt nem dobtam ki, de emiatt lett beszerezve a jelenlegi vizes kazán is,
szóval a léghevítő elkészítése mellett egy vizes kazán is meg fog maradni

ez a léghevítőnek szánt ketyere  nálam sem volt 2 szezonnál többet használva
és a korábbi tulajdonosa sem tette tönkre