[Epitesz-barkacs] szimatszatyor Re: legcsonk

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 6., Szo, 21:21:02 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.02.06. 18:48:42 +1h-kor írta:

> Nem tudom. Anno csak gyakoroltunk vele, a hajamat kitépte az a szar.
> (vegyvédelmi gyakorlat.) Sosem próbáltam pl fingszagú levegőben, hogy
> vajon működne-e. :-)

pl állítólag a repülőgépeken  van oxigénmaszk

vagy elmész emelkedőn sétálni, futni, kerékpározni, és
nyílt szájjal veszel levegő helyett szmogot, az többet árt,
mintha fel sem állmál egy kényelmes fotelből

ma kerékpárral mentem gázpalackot cserélni, és hazafelé az emelkedőn
a füstös és hideg levegőből nem volt kedvem nyitott szájjal kapkodni a
levegőt,
és emiatt kerékpárt tolva blattyogtam az emelkedőn

ekkor gondoltam, hogy ha a beszívott levegőt egy respirátoron keresztül kapnám
és egy kis oxigénnel elegyítve, és azt lélegezném be nyitott szájjal, akkor
az emelkedőt elbírtam volna