[Epitesz-barkacs] keszonkamra

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Feb. 7., V, 10:27:56 CET

Balázs Bámer wrote:

> Keresztkérdés: mi a keszonbetegség? Tudod, hogy lehet bombabiztosan
> olyan szabályzást csinálni, ami azt elkerülve változtatja rajtad a
> nyomást?

Valszleg akkora nyomást nem akar a srác. Bár annak is utána kéne nézni,
hogy annak, amit szeretne, van-e valami leeresztési protokollja.

Lehet, hogy az benne a ciki, hogy ez annyi idő, hogy azalatt éhen lehet
halni, de minimum wc-re kell menni. :-)

Én mindenhogy eléggé átgondolatlannak érzem. Mondjuk nem rinyálok, hogy
Mágus meg is csinálja, mert ha ennyire a tettek embere lenne, akkor már a
klímás fűtéstől a kinti levegős kazánon át a vizesig minden meg lenne
valósítva. Azokhoz ugyanis már minden megvan, csak össze kéne rakni.

Ennek a nyugdíjas létnek az az előnye, hogy (látszólag) jó sok ideje van
az embernek. Amíg melózni kell, határidők nyomasztanak, néha még a
legalapvetőbb dolgok miatt se fordít az ember időt saját magára. (Én
valszleg nyugdíjasként se fogom megismerni ezt a dolgot. Életfogytig meló
vár. Hát nem vagyok feldobva a gondolattól!)