[Epitesz-barkacs] keszonkamra

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Feb. 7., V, 11:09:47 CET

vegyél egy tengeralattjárót.
annak tökéletes az ajtaja, a szigetelése, stb.... :)

De ha nekem kellene ilyet csinálnom én vennék egy nagy műanyag tartályt. pl.
olyan 1m3-est, abba simán bele lehet ülni, benne lámpa, lehet olvasgatni
stb... számítógépet nem javaslom, mert nem biztos, hogy az lcd vagy a crt
monitor kibírja nyomást.....

a tetejére készítenék egy zárható ajtót fémből és az egész tartályt körbe
fognám egy faládával és azt meg 20 cm-enként egy zártszelvényből hegesztett
kerettel foglalnám körbe.

Természetesen az ajtót belülről is ki lehet nyitni, bár érdekes dolog lehet
3 bar-nál kinyitni egy ajtót leeresztés nélkül. Szerintem úgy kivágódik,
hogy mindjárt azzal a lendülettel vissza is csapódik és eltöri az ember
kezét és a szemed is kiugrik a helyéről a belső nyomás miatt (persze előtte
le kell ereszteni, de egy keszon betegségnél jelentősen megváltozik az ember
ítélőképessége)

gondolom cső csatlakozások, meg stb..... nem kell elmagyarázni, biztonsági
szelep, ilyesmik....

DE vigyázz ezzel, mert durva dolgok tudnak történni.

én búvároztam, és már attól megszédülhetsz ha 5 méterről hirtelen feljössz a
víz felszínre, arról ne is beszéljünk, hogy ha nem nyitod a füled össze a
gégéddel akkor egy nyomás nagyság után már nem is biztos, hogy fogod tudni,
és akkor az rohadtul tud fájni belül...

ha ugyanezt 30 méter mélyről teszed meg egy fél órás tartózkodás után akkor
ha szerencséd van és van a közelben mentő meg keszon akkor talán túléled.

10 méterenként 1bar nyomással számolunk, 30m 3 bar, tehát ha a kamrába
félórát ülsz 3bar nyomáson akkor pont olyan mintha merültél volna.

Továbbá amiról Te beszélsz, hogy ilyen kamrába ülsz azt a gyógyászatban
tiszta vagy majdnem tiszta oxigénnel végzik, tehát ahhoz kell tiszta oxigént
venned. Mondjuk ez nem gond lehet kapni.

>Én mindenhogy eléggé átgondolatlannak érzem. Mondjuk nem rinyálok, hogy
>Mágus meg is csinálja, mert ha ennyire a tettek embere lenne, akkor már a
>klímás fűtéstől a kinti levegős kazánon át a vizesig minden meg lenne
>valósítva. Azokhoz ugyanis már minden megvan, csak össze kéne rakni.

Pontosan erről van szó, ha tettek embere lenne akkor naponta nem nyitna vagy
5 új témát és szórakoztatna mindenkit, hanem hetente 1-et meg is csinálna az
eddigekből :))))))) Nem sértés volt, csak a tényeket vázoltam :))