[Epitesz-barkacs] orlang nem marad meg

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Feb. 7., V, 14:50:51 CET

Erdos Zoltan írta 7 Feb 2010  14:45 levelében:
> adott egy junkers gaz bojler, ami ma meg szepen mukodott..
> aztan gondolt egyet, elaludt.. az orlang
> es most gyujtolang van, de ha elengedem, elalszik..
> lehet pucolgatni vmi fuvokat, vagy ne maceraljam?
> (mondjuk jo lenne melegvizet csiholni.. )
Ket dolog lehet.
Pucold ki az őrláng fúvókáját, mert ha lecsökken a hossza, esetleg
nem éri el a termoelemet, és nem érzékeli a rendszer, hogy ég, le is
tilt szépen (most volt egy ilyen esetem egy kazánnal)
Tönkre ment a hőérzékelő. Általában együtt cserélik a termoelemet és
a behúzó elektromágnest, de ettől hétvégén nem lesz melegvized :-(

Udv

szepygab
http://jokaja.hu