[Epitesz-barkacs] orlang nem marad meg

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Feb. 7., V, 15:22:28 CET

Erdos Zoltan wrote:

> adott egy junkers gaz bojler, ami ma meg szepen mukodott..
> aztan gondolt egyet, elaludt.. az orlang
> es most gyujtolang van, de ha elengedem, elalszik..
> lehet pucolgatni vmi fuvokat, vagy ne maceraljam?

Akkor az a termoelemes kütyü, ami a benyomott szelepet úgy tudja tartani,
lett kontakthibás. Itt viszonylag nagy áram van baromi kicsi feszen. Ha
szét tudod szedni, csak meg kell pucolni, és menni fog. Tehát a
kontaktokat a termoelem táján. Valszleg a burkolat leszedése meg
visszarakása jóval nagyobb meló, mint ennek a megjavítása. Szerintem 1
hollandicska leszedése, fémtisztára pucol, visszarak.