[Epitesz-barkacs] orlang nem marad meg

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 8., H, 01:39:27 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.02.07. 22:08:25 +1h-kor írta:

> De itt most úgy látom, nem megúszható a termoelem leszedése.

http://www.vgfszaklap.hu/cikkek.php?id=657

Direkt Start system

   Elemes gyújtású vízmelegítők gyújtási rendszere. A nagyfeszültségű szikra
nem őrlángot gyújt be, hanem közvetlenül a főégő gáz-levegő elegyét. A
szikráztatást tartós elemek biztosítják, így az
!!! őrláng !!! által elfogyasztott gázmennyiséget megspórolja a vízmelegítő a
használója számára.
-------------
Gyújtóláng vagy őrláng

   A főégő begyújtását végző, egyben biztonsági szerepet is betöltő,
folyamatosan égő gázláng. A gázkészülékek biztonságos működése szempontjából
legfontosabb követelmény, hogy az égő fúvókáiból rendeltetésszerűen, vagy
egyéb helyekről esetleges szivárgás miatt kiáramló gáz égjen, vagyis be legyen
gyújtva. A hagyományos kéményes fali kazánok és vízmelegítők esetén egy
folyamatosan égő gázláng, az ún. "gyújtóláng" vagy "őrláng" tölti be ezt a
szerepet. Ezen túlmenően e lángnak szerepe van a gázhiány érzékelésben is,
mivel a gyújtóláng hője működteti a termoelektromos égésbiztosítót.
!!!!
Kéményes készülékeknél az őrláng hőjének fontos szerepe van még a kémény
melegen tartásában is, amely a huzat fenntartása, valamint a füstgáz
kondenzációjának elkerülése szempontjából lényeges.

ha igaz az, hogy az őrláng hőjének fontos szerepe van még a kémény melegen
tartásában is
akkor a "Direkt Start system" a kémény számára rossz a füstgáz
kondenzációjának elkerülése szempontjából?
pl.
Vaillant atmoMAG 14-0 XI elemes gyújtású kéményes vízmelegítő
Junkers W11-2P kéményes, átfolyós vízmelegítő (Bázis) Piezo gyújtás