[Epitesz-barkacs] barkácskompresszor

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 8., H, 05:27:29 CET

 <szepygab at gmail.com> 2009.12.09. 07:11:08 +1h-kor írta:

> Az unkokaülésmagasítót én is azzal ragasztottam meg, tökéletesen
> tart, csak kötés közben tartani kell egy darabig, hogy ne tolja szét
> a dagadó hab.

> Szerintem oldja.
>
> Udv
>
> szepygab
> http://jokaja.hu

Einhell Kompresszor 1,6kW / 50L / 8bar / BT-AC250/50
Cikkszám: [BT-AC 250/50]

56.250,-Ft 49.900,-Ft
Az ár 25% ÁFA-t tartalmaz!

Nagyobb kép
Kérdése van?
Mi válaszolunk!
Klikkeljen ide!
Szállítási információk!

 Gyártó információ

-  Einhell Honlap
-  Egyéb termékek

max 1bar túlnyomás elérését  5perc alatt az alábbi ketyere
hány literes tartályban érné el? ( pl. 1 m3 ? )

az alábbi információ van róla
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
BARKÁCS ÉS KISIPARI FELHASZNÁLÓK SZÁMÁRA IDEÁLIS

Az Einhell 10 év átrozsdásodás elleni garanciát ad minden berendezésre, melyek
indításkönnyítővel és motorvédelemmel vannak ellátva. A szállítható,
egycilinderes kompresszor, közvetlenül hozzákapcsolt motorral. Különösen
alkalmas porlasztáshoz, légkulcshoz és minden légtechnikai szerszám
meghajtásához, labdák ill. csónakok felfújásához.

Specifikáció:
Teljesítmény: 1,6 kW (2,2LE)
Hengerek száma: 1
Fordulatszám: 2.850 /perc