[Epitesz-barkacs] barkácskompresszor

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 8., H, 14:41:19 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.02.08. 13:37:30 +1h-kor írta:

> Látom amúgy, hogy egész komolyan veszed ezt a kezelést.

az angol nyelvű orvosi szakirodalom szerint nem lenne reménytelen
ha már 50% valószínűséggel javítana a helyzeten

~~~~~~~~~~~
A megnövekedett oxigén koncentráció komplex változásokat indukál szövetekben.
A nemzetközi kutatások és tapasztalok szerint a hiperbár oxigénterápiával
javulás elérhető, de teljes gyógyulás alig. A tapasztalataink is ezt
igazolják. Vannak esetek amikor nagyon jól változik az állapot az oxigén
hatására és van amikor alig.

A kezelések minden nap vannak 1,5 óra és  45.000 Ft egy kezelés ára.
Általában 10-15 kezelés szükséges, de  a kezelések száma vizsgálatkor derül
ki.
~~~~~~~~~~~
a nemzetközi szakirodalom szerint viszont 20kezelés , 1hónap szünet, újabb
20kezelés

szóval ez 750e - 900e Ft / 15-20 kezeléses csomagban eléggé borsos lenne

> Számolgattam picit, hogy nézne ki egy ilyen tartály, ha nem készen venné
> az emberfia, hanem meg kéne csinálni.
>
> Olyan 80 centi átmérőbe bele lehet még ülni elég kényelmesen (gondolom),
> és ha a magasság 1,5m, az is megfelel, nem? Kb úgy, hogy tartályforma a
> két vég, tehát nem gömb, de nem is sík, ahogy szokott az lenni.

igen, ebbe beleférnék

> Ha 3 bart kell tudnia, akkor a tartály 1cm-es szeletében a falat húzásra

ez 3szoros biztonság lenne :-) , szóval apai-anyai megvan.

> igénybe vevő erő 3*80/2=120kp, vagyis ha az anyag 1mm vastag, akkor
> 12kp/mm2-es a feszkó. Hát ezt még a bilivas is tudja.
>
> Szóval, ha nekem kéne megcsinálnom, valszleg a biztonság meg a
> hegeszthetőség kedvéért másfeles lemezből tekernék egy kört, asszem
> létezik 2,5m hosszú táblalemez, az alját meg kúp alakúra csinálnám
> hasonlóan 1,5-ösből, vagy 2-esből.
> A tetején kellene belemászni, ott lenne szintén kúp alakúan egy szűkítés,
> de az vastagabb anyagból, meg egy megmunkált karima, ovális, amin be lehet
> helyezni az ajtót, ami belülről nyomódna neki szintén valami merevebb

ahaaa, ez olyan mint a kuktafazék teteje

> karimafélével a tartályénak. Tömítőgumit biztos lehet rá találni. Szóval
> kukta system :-) Annyi eltéréssel, hogy azt a két egyszerű kallantyúfélét,

most jutottam eddig, tényleg erre gondoltam :-)

> amivel a helyére lehet rögzíteni, bentről is lehetne tekergetni. Csak
> addig van szerepe ennek a rögzítésnek, amíg valamekkora nyomás létre nem
> jön. Pl ha 60 centi az átmérő átlagosan, akkor 2800cm2 a keresztmetszet,
> tehát már 0,1 bar túlnyomásnál óriási erő nyomja oda. Asszem ide kb 5-ös
> anyagra biztosan szükség van, annak is domborítottnak kellene lennie, vagy
> szintén kúp alakúnak.

köszi, meditálok rajta

> Persze nincs kizárva, hogy készen lehetne valami alkalmas tartályt
> (használt akármit) szerezni, és azt kell csak alakítgatni. Lehet fekvő
> elrendezésben is gondolkodni, ezesetben hosszabb kéne, hogy egy alkalmas
> ágy is beférjen. Fekve mégis könnyebb kibírni 8 órát, mint ülve. Ha pedig
> mozogni is kell, pl biciklizni, akkor jóval nagyobb tartály kell. :-)

:-)