[Epitesz-barkacs] keszonkamra

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Feb. 9., K, 01:55:32 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a ...medical.hu igazgatónője a búvárorvos Göbl Anna "együtt merül"
> a beteg emberekkel, szóval ki vannak használva a cégtulajdonosok

Na jó, de hány ilyen "merülés" van per nap? El tudom képzelni, hogy anyagi
és egyéb (elterjedtség pl) okokból heti 1-2 eset lehet csak, vagy még
ritkább. Ezekre kell elosztani a költségeket, pl béreket, meg a cucc
megtérülési idejét. Márpedig ez a kamra a hozzá való segedberendezésekkel
együtt valami állatnagy költség lehetett. Szerintem számítottak egy
relatíve hamar bevezetett oep támogatásra, mert ha az nem jön be, akkor
igen nagy megtérülési idő jöhet ki.