[Epitesz-barkacs] keszonkamra

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 9., K, 09:00:59 CET

 <szepygab at gmail.com> 2010.02.09. 07:09:39 +1h-kor írta:

> [...]

2005-ben tudtak csak ide jönni, az EU csatlakozás után,
mert  a korábbi időkben a SOTE-n sem tanították a
létezését úgy, hogy cukrosoknak, agyvérzetteknek lenne ilyen

ez a cég kötött egy szerződést a tűzoltósággal, hogy
füstmérgezett és CO mérgezett tűzoltókat ingyen
kamráznak, szóval nem csak a "kisbetegek" voltak eddig
itt lesz..rva, hanem a tűzoltóknál is eddig is több "hősi halott"
 volt, mint kamrában gyógyított (pl. a műegyetemi lövészklub
tűzeseténél sem kamrázgattak,  )
mivel ez az ELSŐ ilyen kamra kishazánkban
(pedig oroszoknál is van már kb 300kamra)

> Nem csodálkoznék, ha ezt nem Ők, nem most építették volna,
> százmilliós nagyságrendű egy ilyen beruházás.

valahol olvastam, hogy melyik cég a gyártója
csak nem jegyeztem fel, de mintha csak 1 gyártó lenne
ilyen szinten