[Epitesz-barkacs] barkácskompresszor

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Feb. 9., K, 12:21:49 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Kell az oldalára két luk, benne olyan gumikesztyűkkel, mint amik a
> laboratóriumi szekrényeken vannak, azátn mégis lehet verni a blattot
> ;-)

Na de ehhez baromi erősnek kell lennie annak, aki benyúl a gumikesztyűben.
Vállát a falnak vetni, és 1-2száz kilós erővel kell benyomulni a keszonba
már 1 bar mellett is.

Vagy a másik nyúl ki a lufivá nőtt gumikesztyűbe, ami csak akkor tud nem
szétdurranni, ha valami jó vastag gumiból van, pl szövött autógumiféle,
akkor meg az ujjak mozgatásához kell bazi erő. :-)

> Nem biztos, hogy gyógyít, de nem hagy időt betegnek lenni :-(

Nem a fenét nem!