[Epitesz-barkacs] keszonkamra

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Feb. 9., K, 23:16:56 CET

Hofferek Attila wrote:

> Mit gondolsz, miből él meg a sok semmirekellő homeopata, meg táltos, meg
> ilyen-olyan ingás pöcskalap csaló huligán? Cseréplécet törnék az összes
> hátán kétműszakban hetekg.

Nem jól állsz a dologhoz. Nem az van, hogy vannak az emberek, és vannak
ezek a mocskok, akik félrevezetik az amúgy jóindulatú, csak kissé
hiszékeny embereket, hanem vannak az emberek, akik között nagyon nagy
arányban vannak olyanok, akik mindenképpen valami ezo-izé tanokban akarnak
hinni. Ha senki semmit nem kínálna fel nekik, akkor kitalálnának dolgokat.

Ezek a "csalók" nem tesznek mást, mint igényeket elégítenek ki.

Hol a kulcs? Szerintem az oktatásban. Nem egyszerű, mert az oktatásban az
ún. humán oldal jóval erősebb, a reálnak nevezett oldalt sokkal kevesebben
csípik.

Nem mondom, hogy egy oktatási szakember lennék, de mivel nálam alaposan
megutáltatták a humán oldalt, és felnőttként vettem észre szinte, hogy nem
is olyan rossz a vers pl, azt találtam ki, hogy mindkét oldalt
kétféleképpen kéne oktatni.
Az egyik azoknak, akik ebbe az irányba orientálódnának, ilyesmi szakmát
szeretnének, a másik meg egyfajta ismeretterjesztő, érdekességeket,
szépségeket bemutató dolog lenne jószerivel nulla követelményekkel.
Mindezt úgy, hogy tiszteletet ébresszen a dolgokkal kapcsolatban.

Hogy aztán ezt hogy lehetne egészen konkrétan megcsinálni, arról gőzöm
sincs.