[Epitesz-barkacs] keszonkamra

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 10., Sze, 10:25:52 CET

 <szepygab at gmail.com> 2010.02.10. 07:17:23 +1h-kor írta:

> Ez csak részigazság.
> Természetesen vannak orvosi hibák, lajáratódások, de ez a
> mennyiségből is eredően tűnik soknak. Gondolj bele, hogy a betegek
> döntő többségét még mindig a hagyományos orvoslás kezeli,
> nagyságrendekkel magasabb az esetszámuk, ezzel a hibázás lehetősége
> is.

~~~~~~~~~~~~~~~~~
SOTE Magatartástudományi.....
DR. NÉMETH ERZSÉBET (PH.D.)
HITELESSÉG, MEGGYŐZÉS ÉS A GYÓGYÍTÓ MUNKA HATÉKONYSÁGA

Az elfogadás vagy elutasítás azonban többnyire - tekintettel arra, hogy a
betegek általában nem rendelkeznek orvosi kérdésekben kellő tájékozottsággal -
elsősorban a az orvos hitelességén, személyiségén, szakértelmén,
megbízhatóságán múlik. Egészen pontosan azon, hogy a beteg mennyire tarja őt
szakértőnek és megbízhatónak, hitelesnek. Nem elég tehát elérnünk azt, hogy,
jó orvosok" legyünk, annak is kell látszanunk.

http://www.behsci.sote.hu/hallg_kom_nemet1.htm
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ha  egy 6éve nemzetközileg megbukott gyógyszert az OGYI ma is első osztályúnak
minősít, az én szememben lejáratódik, még akkor is, ha az OGYI vezetője
megkapta a gyémántokkal kivert munka érdemrendet

az ember a Pharmindex CD-t megszerezheti, gyakorlatilag ingyen, és nem kell
hozzá orvosi pecsétszám sem, és utánakereshet az ember, és akkor
látod, hogy az orvos miből dolgozik, és az ami néha más, mint amit
a beteg tudomására hozhat.

én is innen tudtam összeállítani (a kaszás másodszori suhintása után, amit egy
szar
gyógyszer miatt kaptam), hogy a kaszás harmadik suhintása már 6-ik éve
elkerül