[Epitesz-barkacs] keszonkamra

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Feb. 11., Cs, 18:02:50 CET

Pataki István wrote:

> matekos) nagyon szépen rajzol! Vagyos a pedagógus azt erősítette a
> gyerekekben, amiben sikeresek voltak, és nem lett azért egyik sem
> gyengébbnek nyilvánítva, mert valami kevésbé feküdt neki. Ha később is
> ilyen hozzáállású pedagógusok tanítanák a gyerekeket, akkor
> megvalósulhatna józsi álma.

Azért nekem ez már messze nem szívügyem, nekem csak vannak elég rossz
emlékeim.
Persze jó lenne, ha így lenne, csak szerintem ez nem ilyen egyszerű,
valami mélyebb tanügyi remform kellene hozzá. Egyszerűen nem lehet ma egy
gyereket továbbengedni, ha tudomisén nem tud törtet törttel osztani, vagy
valamelyik nagy költő-író művéről a megkívánt szinten dogát írni.
Legalábbis olyan eredménnyel tovább engedni, hogy abból a végén valami
olyan irányú továbbtanulás legyen, amire a kölöknek van tehetsége.