[Epitesz-barkacs] keszonkamra

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Feb. 11., Cs, 22:42:22 CET

allitolag nem lesz nagy  baja. bar foleg alkalmasan csokkentett nyomassal szokas kombinalni. tehat total masra gondoltam...

az amerikaiak az elejen azt csinaltak, hogy az urhajoban ne legyen akkora nyomas az ur vakuumjahoz kepest, hogy 100% O2, 0.2 atm nyomas. aztan egyszer kigyulladt a fulke...

vajk