[Epitesz-barkacs] AirSep O2 Re: keszonkamra

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 12., P, 03:35:38 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.02.12. 02:43:38 +1h-kor írta:

> Hogy mik nem vannak! Fene gondolta, hogy ilyet is kitaláltak már.
> Vajon mennyibe kerülhet egy ilyen, a nagyobbik cucc?

ezektől még nem kaptam árat
DE...
más helyen más gyártók is gyártanak hasonlót

ez egy nem búváros és  orvos nélküli laikus használatról, nomál légnyomáson
**************
http://www.dimplaza.hu/plaza/usr/oxigenshop.hu/index.php?&action=product_displ
ay&id=18897
Műszaki adatok

Méret: 36 (mé) x 36(ma) x 15(szé) cm
Tápellátás: AC 230V 50Hz
Teljesítményfelvétel: 60W
Oxigénfejlesztés módja: Membrán rendszer
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oxigénfejlesztési kapacitás: 2.0 l/p (headsettel)

 Nettó ár:
Áfa:                       Áfa érték               Bruttó ár:
264 000,- Ft 25% 66 000,- Ft          330 000,- Ft

> [...]
> teljesítmény szükséges hozzá.
> Azt nem tudom, mekkora egy ilyen cella fesze, de gyanús, hogy pár V,
> mondjuk 2, amiből következik, hogy 400A kellhet. Vagy sok kisebb cella
> ügyesen sorbakötve.
>
> Az meglepne, ha a hatásfok nagyon meghaladná az 50%-ot, szóval 2kW körüli
> teljesítmény kellhet végül.
>
> Úgy tudom, hogy kénsavas vízzel lehet ilyet játszani, amiből az
> következik, hogy a pezsgés aerosolt ragad magával, ezért aztán valami
> leválasztó biztosan kell, különben kissé egészségtelen lesz belélegezni

akkor oxigénpalack lesz a vége :-(
és kell egy rotaméter is
Az oxigénpalackra szerelt rotamétert 0.5-2 l/percre kell beállítani
(Ha koncentrátort kapott a beteg, akkor 2-4 l/perc között szokták az adagolást
megadni.)

A szabványos tartály 2 l/perces adagolás mellett is több mint 11 napra
elegendô.9
9. Kackmarek RM: Delivery systems for long-term oxygen therapy. Respir Care
2000; 45. 84-94.

Másik nagy elônye, hogy a rendszer alkalmas arra, hogy a beteg feltöltse
belôle válltáskába helyezhetô portábilis palackját. Magyarországon is
elérhetô, az OEP jelenleg nem támogatja.2
2. A krónikus obstruktív légúti betegség (chronic obstructive pulmonary
disease-COPD)
diagnosztikája és kezelése. A Tüdôgyógyászati Szakmai Kollégium ajánlása.
2000. Med. Thor. 2000; 53. 1-11.

Gazdaságossági szempontok kielégítésére olyan nyomásvezérelt szeleppel működô
eszközöket is kifejlesztettek, amelyek csak belégzésben adagolják az oxigént,
a kilégzés alatt zár a szelep.