[Epitesz-barkacs] aljzatkiegyenlito

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Feb. 12., P, 12:00:00 CET

Sziasztok,

Kinek mi a velemenye arrol, hogy aljzatkiegyenlitore nem szabad svedpadlot ragasztani, mert ahogy a fa mozog, csavarodik, feltepi a ragasztast?

Azt mondta most nekem a gyarto szakertoje, hogy masfel meternel hosszabb darabokbol allo padlot nem szabad raragasztani ketkomponensu pur ragasztoval, mert ahogy mozod, felszedi.

En meg eletben olyat nem lattam, hogy a padlo csavarodott volna. A csap-nut sikban tartja mindenkeppen, nem? Tagulni tud, oldalra emiatt mozoghat, de hogy csavarodas miatt elvaljon az aljzattol???

Szerintetek?

vajk