[Epitesz-barkacs] aljzatkiegyenlito

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Feb. 16., K, 11:15:51 CET

aztan meg beszeltem a parkettaboltossal, meg aludtam ra, meg minden, es megvettem az "Extrem" aljzatkiegyenlitot. mondjuk igen jo kereskedest talaltam, jo aron hoztak a listaarhoz, meg a tobbi kereskedo ajanlatahoz kepest is.

(kicsit tanulsagos, hogy a murexin st25 (ez lett volna az olcsobb kombinacio) listaaron 3850, volt aki 4400-ert ajanlotta, de volt aki 3600-ert, majd korrigalt 2700-ra (szamlaval, afaval) )

a vegen 3550-ert lett az extrem, aminek a listaara 5800 korul van.

jo moka volt a 750kg-ot felvinni az emeletre.

vajk