[Epitesz-barkacs] Lista kereső

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2010. Feb. 16., K, 11:21:05 CET

Halihó!

  Többször volt kérdés az archívumban való keresés... Nos, hirtelen
felindulásból ("a Java lassú") csináltam egy Mailman archivumban kereső
programot, amely a kiválasztott levelezőlista URL alapján letölti helybe az
archivumot, majd abban keres regular expression feltétel szerint. Java6 kell
neki, és a http://likj.javaforum.hu oldalon WebStart módon lehet kipróbálni
(kell hozzá telepített Java6 a gépre).
  Egyelőre nem tudom, hogy tovább akarom-e fejleszteni (ha igény van rá, akkor
megfontolom), egyelőre igen félkész, van benne maximum 10-12 órányi munka, de
erős kompromisszumokkal használható. Örömmel veszek visszajelzéseket.
--
Auth Gábor