[Epitesz-barkacs] hidrogén jövedéki adóztatásának kérdései

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 18., Cs, 23:31:17 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.02.18. 22:26:20 +1h-kor írta:

> Szerintem is ez most tök feleslegesen előásott probléma, főleg, ha valóban
> magad akarsz hidrogént gyártani.
>
> A tippen olvastam, hogy valaki kiszámolta a percenként 8 liter oxigén
> előállításához szükséges delejt. Szerintem te voltál. :-) 1600A 2V, szóval

eléggé úgy néz ki :-)

> ez amellett, hogy egyezik az én energetikai megközelítésű saccommal (2
> liter/perc, 400A), már önmagában ezek biztosítják, hogy a közelébe se fogsz
> a problémának kerülni.
>
> Nekem fura a dolog olyan megközelítése, hogy ugyan még csak gondolati
> szinten van a probléma, bármi is az, máris azt kutatom, hogy a hatóság hogy

véletlenül találtam rá :-( nem készakarva kerestem

> [...]
> Legalább meg kéne nézni valami céget, ahol ezt csinálják is. Pl valaha az
> Unilevernél csinálták, mert közvetve volt közöm valami több kA-es nagyobb
> feszű áramforráshoz. Ott margaringyártás volt a cél, tehát a hidrogén, de
> gondolom az oxigént se engedték szabadon. Ha látnál egy ilyen helyet, akkor
> eldöntheted egyből, hogy "á, ennek a kistesóját se vagyok képes otthon
> produkálni".

> Ezzel szemben, ha tényleg kell az oxigén, akkor az a szűrős módszer, amit
> magad is megtaláltál, sokkal járhatóbb út lenne. Tehát gyűjteni rá, és a

az az airsep-es cég nem reagált a megkeresésre
AB Hungária Kft oxigéngenerátoros cég nem meri az egészségügyit bevállalni

van még 2 fajta ( amik emberi oxigénre alkalmasok  ) arról is kellene választ
kapnom,
hogy lenne-e távlati remény.

Invacare 5 oxigén koncentrátor
(Forgalmazó: Linde Gáz Magyarország Zrt.,

DeVilbiss 515 KS oxigén koncentrátor
elektro-oxigén kft