[Epitesz-barkacs] oxigénes fejlemény Re: hidrogén jövedéki

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 19., P, 17:10:21 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.02.18. 22:26:20 +1h-kor írta:

> Ezzel szemben, ha tényleg kell az oxigén, akkor az a szűrős módszer, amit
> magad is megtaláltál, sokkal járhatóbb út lenne. Tehát gyűjteni rá, és a
> kész, hordozható ketyerét megvenni. De előbb én azért áldoznék pár palack
> bármilyen úton-módon való kipróbálására valahol, hogy van-e értelme,
> használ-e tényleg. Akár úgy, hogy valahova bekunyerálod magad, vagy
> mittudomén.

annyi irányban keresgéltem, hogy talán sikerül ezt összehozni
-----------------
Levelére válaszolva tájlkoztatjuk, hogy a DEVILBISS 515 KS oxigénkoncentrátor
Ára: 395.000.-Ft+25% ÁFA
Szállítási határidő: Megrendeléstől számított kb 3-4 hét
Fizetési feltételek: A leszállítást követően 8 napon belül
Garancia: 1 év

Mód van az Elektro-Oxigén tulajdonát képező készülék bérlésére is, melynek
díja:
6.000.-Ft+25% ÁFA / hónap

hogy hány hónapot kellene kaucióként lefizetni, az majd még kiderül

szóval (ha sikerül) talán orvosi dohányzós-tüdős papír nélkül is elérhetném