[Epitesz-barkacs] Hiperbarikus oxigen

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 20., Szo, 20:43:55 CET

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2010.02.20. 20:03:28 +1h-kor írta:

> Ja tenyleg. En mar -ugy tunik- annyira immunizalva vagyok az ilyesmivel
> szemben, hogy eszre sem vettem. :)

cochrane database tittinus
szókombinációkra keress rá a fülzúgásra

ebből a leglényegesebb a "cochrane database", ami az orvosszakma
szakcikkeit veszi górcső alá, és innen elindulva  +/- irányban segít elindulni
a " csodaszereket " is leíró szakcikkek és azok ellenszakcikkei között

a gyógyszerek ellenére fél évre jött második agyinfarktus után (2004ápr)
már 6 éve nem jön újabb, amióta én mondom meg a gyógyszereimet :-)
( mindössze 4 gyógyszert kellett kiiktatnom a 9-ből, azóta "jól vagyok")