[Epitesz-barkacs] aktiv szenes szuro

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Feb. 21., V, 05:18:19 CET

> az RO vizet csinálók pl. kiszedik a fluoridokat is (bár nem tudni, hogy a
> sópótlóból mi oldódik ki ?), és fogbeteggé válhatnak
>
> Tényleg, a RO-vízhez készült sópótló összetételével találkozott valaki?
> (én még erre nem kerestem rá)

Mitagadás, én nem hiszek az egészben. Pontosabban az biztos, hogy ha jó a
ketyere, az RO víz az tényleg nagyon tiszta, de a mesterségesen összerakott
só, amit beleoldanak, annak a gyártási körülményei lehetnek olyanok, hogy
akár az eredeti csapvízhez képest is sokkal több nemkívánt szennyező kerül
végül a vízbe.

Elképesztő, hogy mi itt mimindent tudunk kavarni a vízzel, amikor direkt
iható vizünk is van, miközben egyes helyeken láthatóan szennyhezett, akár
fertőző vizet is megisznak, mert nincs más, abból is csak nagyon kevés.

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4883 (20100220) __________

http://www.eset.hu