[Epitesz-barkacs] aktiv szenes szuro

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Feb. 21., V, 09:50:05 CET

> Érdekesek ezek a megfigyeléseid... Lassan házilag telejesen rendberakod
> a cukrodat (én drukkolok érte!), amire az orvoslás nem képes.

Az sajnos valószínűtlen, bár igyexem, ahogy lehet.

> A klórral kapcsolatban az lenne a kérdésem, hogy a konyhasó az ugye kell
> a szervezetnek, pl. a bányászok külön sótablettát esznek a vér
> nátriumszintje miatt. De akkor mi lesz a sóból a klórral? Ugyanúgy bent
> lesz a szervezetben, mint amit a vízzel viszel be.

Ez engem is érdekelne. Abban van valami, amit Szepygab írt. A vödrös próbát
én már megcsináltam, igen orrbavágó klórszag jön ki a fedés alól. Viszont
még sosem ettem agyonsózott ételből klórszagút. Igazán nem is ismerem
egyáltalán a klór élettani hatását. Persze azt tudom, hogy a klórgáz maga az
mérgező, de hogy miképpen, azt nem tudom. Pl lehet, hogy úgy, ahogy a CO,
tehát a vörös vértestekhez kötődik, sokkal jobban, mint az oxigén, de ez
csak sacc. Az oldott klórral lehet, hogy ugyanez a baj.

Lehet, hogy az oldott klór nem ionos, míg a sóban bevitt igen, és az utóbbi
nem tud külön kötődni a vörös vértesthez.

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4883 (20100220) __________

http://www.eset.hu