[Epitesz-barkacs] Fw: fogymero

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Feb. 24., Sze, 19:44:52 CET

Mágus Bérprogram Demo wrote:

> találtam ilyen infot:
>
> LIDL-ben 2700Ft-ért fogyasztásmérő akció!!! Jan28-tól! ...

Arra gondoltam, amiért felvetettem ezt a konkrét infót, hogy ez tudja azt,
ami kell, ismertek a tulajdonságai, a tipushibája javítható. Szóval én a
helyedben, ha hajlandó megnézni Budaörsön a Hofferek, elvándorolnék érte
oda. Na persze jókor, most pont iszonyat a városban közlekedni, ahogy látom
a tv-ben. Én meg ki se dugom az orrom, csak tömény meló van.

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4892 (20100224) __________

http://www.eset.hu