[Epitesz-barkacs] vízóra csere után

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Feb. 25., Cs, 13:06:21 CET

Hofferek Attila wrote:

> Már amelyik. Amit lehet kapni ócsójé a barkácsáruházakban, vékony
> zöld,
> az nem bírja a hálózati nyomást huzamosabb ideig, nekem a gardena
> gyorscsatiknál felfúvódik, és idővel eldurran. Lehet kapni nyomásálló
> slagot is, én is olyat vettem utána. Az bírja már 4 éve.

Sőt, van az a rikítósárga színű, azt a napon is kint lehet hagyni, mert
fényálló, UV álló.

hjozsi

Ps: megnézted a budaörsi bótokban, hogy van-e az a pluszos fajta
fogyasztásmérő, vagy nem volt hozzá érkezésed?

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4894 (20100225) __________

http://www.eset.hu