[Epitesz-barkacs] vízóra csere után

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 25., Cs, 19:32:21 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.02.25. 17:58:06 +1h-kor írta:

> Biztos, hogy nem csak tüdőproblémás juthat hozzá, de az is biztos, hogy az
> eü-ben kevés a pénz, ezért nem osztogatják könnyedén a drága holmikat.
> Esetleg valami maszek kórház jöhet szóba, hátha más a hozzáállás, de sajnos
> a pénzt talicskával kell odatolni.
>
> Az biztos, hogy itt, ezen a listán érdemi segítséghez nem fogsz jutni. :-(

természetesen ezt tudom,

igazából  a keszonkamra témával jöttem elő, barkácsfeladatként,
és csak azért írtam le, hogy mire kell, mert úgyis szóba kerülne

az Hoffmann féle vízbontó, mint oxigéntermelő barkács érdekelt
(persze szóba kerül, hogy mi a csudának kellene)

és nem kérdeztem meg a  respirátor  kilégző szelep és belégző szelep
témát, pedig tűzvédelmi okokból oxigénhiány előidézése jó dolog,
- ez szóba került nem olyan régen -  de ez akár beteggé is tehet:
"A hypoxia okai. 1. A belégzett levegő alacsony O2 tartalma"

ekkor viszont érdekes lehet, hogy oxigént is belélegezzek,
( pl. elkerülendő A sejt – hypoxia okai: 1. a szöveti oxigénellátás zavara
(hypoxaemiás hypoxia) )

szóval barkácskérdéseim szoktak lenni :-)