[Epitesz-barkacs] betorok ellen?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Feb. 28., V, 12:43:23 CET

vajk fekete  <halaloszto at yahoo.co.uk> 2010.02.28. 09:30:40-kor írta:

> ha magad kell megold a vedelmet, akkor szerintem egyetlen jarhato ut van:
>
> egy kategoriaval komolyabb vedelem kell, mint ami a vedendo ertekhez
> szokasos.
>
> a ford focust lopo ember nem ert a gps-es, gsm-es riasztohoz, az ilyen
> riasztokhoz erto ember meg nem lop ford focust.
>
> lakasra detto. egy panelban pl egy komoly ajto egy nem cilinderzarral eleg
> is.
>
> a csaladi haz nehezebb ugy, de pl egy 20-30 millas kulvarosi csaladi hazhoz
> a kamerak mar megadjak a szukseges kategoria ugrast.

köszi,  a  "szokásos" szint mai tartalmában nem vagyok "naprakész"

a TV-ben láttam egy "ugrókódos" ketyeréről szóló riportot, aminél
valaki egy laptopnál kisebb ketyerével a kifigyelt autó
becsukásához menő jeleket detektálta, elemezte, és
ennek megfelelő jelsorozattal "szezám tárulj"

és a házi riasztók "mesterkódja" témáról is hallottam egy riportot
(amivel szintén hatástalanítani lehet egy riasztót)

ezeknek a riportoknak az "igazságtartalma" eddig nem izgatott,
de nem ártana utána néznem, frissíteni, csiszolni az agytekervényeket :-)

milyen szókombinációkra keressek?