[Epitesz-barkacs] jo az egesz site

gyapo gyapo at freemail.hu
2010. Feb. 28., V, 16:43:46 CET

>infrafûtés 30%-kal olcsóbb havi kiadást jelent, mintha földgázzal fûtenénk.
>Egyébként körülbelül azonos."
>
>Idáig olvastam, aztán abbahagytam. Ezek simán
>hazudnak. Nem értem, miért jó ez.

Tegnap belekukkantottam a szkeptikus konferencia
kozvetitesebe, ott beszelt az egyik eloado a
vizko-mikrokristalyosito keszulek reklamjarol,
ahol azt mondja az urge, hogy a BME bevizsgalta.
Ez az eloado a BME-n dolgozik, es elmondta hogy
tortent. Odavitt a mandro ket mintat, es kerte,
hogy vizsgalja meg, elektronmikroszkopos kepet
kert, mindent fizetett. Es utana harsogja a reklamban, hogy a BME bevizsgalta.
Volt egy kisfilm is, ahol egy olyan kazant
vizsgaltak, aminek a gazcsovere ratettek egy
energia megtakarito magnest. Termeszetesen a
legkisebb valtozast sem tudtak detektalni ,akar fonn volt a magnes akar nem.
Jott a vizerkereso ember, mutatta, hogy itt tuti
lesz viz, itt meg nem. Megfurtak mindkettot, es pont forditva lett viz.
Szoval hihetetlen, hogy a penzert mi mindenre kepesek az emberek.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu