[Epitesz-barkacs] Fw: betorok ellen?

Zsiráf zsiraf at mylinux.hu
2010. Feb. 28., V, 18:21:32 CET

Ha nem csal a szemem, 2010. február 28. vasárnap keltezéssel Hofferek Attila
alábbiakat küldte drótpostán:
Hali!

> De, simán. Nem áll arányban egy tonna uborka sem egy emberélettel. Ez
> már túlmutat a jogos védelmen, tudniillik ott sem vagy.
Mivel ilyen esetnek elszenvedője voltam, pont az illetékesek mondták nekem,
hogy a kerítésen belül, olyan távolságra, ami kívülről benyúlva nem érhető el,
azt csinálok, amit akarok.
Merthogy átmászva már elkövette a birtokháborítás tényét és nekem az ilyen
esetekre pedig nem kell "felkészülnöm".

Egyébként senki nem beszélt emberélet kioltására alkalmas eszközről. A
villanypásztornak pont az a lényege, hogy figyelmeztessen. Az már egy más
kérdés, milyen mértékben.
Amúgy az előbb említett illetékesek nekem szó szerint medvecsapdát javasoltak.

jókat:
 .~.
 /V\
/( )\ Zsiráf
^^ ^^ openSUSE 11.2 / 2.6.31 / KDE 4.3.5 / OpenOffice.org 3.1.1