[Epitesz-barkacs] Magusnak /akku

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Feb. 28., V, 21:21:09 CET

Hofferek Attila wrote:

> Mekkora? Párszáz milliwatt? Vagy milyen eszköz a hangkeltő része
> annak,
> nem valami sokol hangszóró, meg dallamgenerátor?

Úgy értettem, hogy ha csak az a pici szar van benne, ami most az aksit tölti
(valam 100nF kondi, ellenállás a bekapcs, áram korlátozására, 1N4148 diódák, meg
asszem 3V3 zener és kondi), attól basic megszólalni. De ha ott az aksi, akkor
szépen szól, és az elkó se kell.

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4903 (20100228) __________

http://www.eset.hu